بازم تو مسیر برگشت به خونه از سرکار حسابی با هم بحث کردیم انقدر قدرتمند صحبت می کنه که حتی خوده من باورم می شه . چه کاری از دستم بر میاد وقتی تورو یجوری می نشونه سر جات که می گی خودم مقصرم من باید سکوت کنم آخر بی منطقیه محض . حرفش رو گوش کنم و بگم من سر کار نمی رم بمونم خونه که آقا بتونه تمرکز کنه به چه ضمانتی این کارو بکنم بشینم خونه شغلمو از دست بدم . آیا نجات بخشی هست . خدایا خداوندا خودت پناهم بده
مقدمه...
ما را در سایت مقدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 19:24